Hämta din guide här
En viktig del i ett aktivt ledarskap är att hantera konflikter. Många gånger tror vi att det räcker med sunt förnuft för att lösa konflikter, men det gör det inte alltid. Särskilt inte i situationer när vi blir stressade, rädda eller när vi upplever orättvisor.
I vår guide får du ett par konkreta tips på hur du kan agera när konflikter uppstår.
En hands-on utbildning där du får en verktygslåda som du kan använda i din vardag direkt efter utbildningen. Du får de viktigaste redskapen för att undvika dikeskörningar och istället få en raketskjuts i ditt nya uppdrag som chef.
För dig som har förtroendet att leda andra människor utan att ha chefsansvaret. I den här utbildningen får du teorier och verktyg som ger dig ökad förståelse, både för dig själv och hur du kan leda och påverka andra.
Behöver du utveckla din kommunikation så att dina medarbetare uppfattar dig rätt? Är du intresserad av att förstå dina medarbetare bättre? Vill du minska risken för missförstånd och öka effektiviteten i ert samarbete? Då är detta utbildningen för dig!